3 SEO kļūdas

mūsu talismans netiek galā ar SEO

Aģentūras SEO Eksperts vienmēr uzsver labos piemērus un stāsta par pareizajiem veidiem kā strādāt, izmantojot SEO. Tomēr, šoreiz esam nolēmuši izcelt 3 sastopamākās kļūdas, kas tiek pieļautas un būtiski ietekmē SEO sasniedzamos rezultātus. Bet ja vēlaties gūt labākos rezultātus un nepieļaut šīs būtiskās kļūdas, izvēlieties SEO Eksperts sniegtos pakalpojumus, kurus atradīsiet mūsu mājaslapā – https://seoeksperts.lv/ .

Nepiemēroti atslēgvārdi

Protams, SEO sākas no atslēgvārdiem. Un ne velti – tā tiešām ir atslēga, kas aizved potenciālo klientu pie zīmola vai uzņēmuma. Visbiežāk visas SEO problēmas balstās uz nepareizu vai nepiemērotu atslēgvārdu izmantošana. Šeit pamatā ir nozares konkurentu un mērķauditorijas izpēte. Kā arī lietā jāliek rīki, kas novērtē atslēgvārdu piemērotību un rangu meklētāju rezultātos. Šeit talkā nāks profesionāļi, kuri ik dienu veic šādas atslēgvārdu izpētes un lieliski pārzina nozares specifiku.

Kļūdaini linki

Viens no būtiskiem SEO pamatakmeņiem ir linku jeb saišu tīkls, kas ved lapas apmeklētāju no vienas lapas uz otru, kā arī veido iekšējās saites. Problēmas sākas tad, kad šīs saites ir veidotas nepareizi vai kāda no tām nedarbojas atbilstoši gaidītajam. Kā arī šeit jāpiebilst attēlu atrādīšana lapā. Ja attēla URL ir ievadīts nepareizi, tas netiks parādīts. Tieši šī iemesla dēļ, kad tiek veidoti linki, jāpievērš uzmanība detaļām un niansēm.

Nepietiekama Meta tagu optimizācija

Lai gan izklausās biedējoši, Meta tagi nav nekas pārāk sarežģīts vai reti sastopams. Tomēr, arī tiem ir jāpievērš uzmanība, jo tie arī nosaka lapas kvalitāti un pozīciju meklēšanas rezultātos. Viena no populārākajām Meta tagu optimizācijas kļūdām ir satura dublēšana. Un tas ne tikai nozīmē vienādus bloga ierakstus, bet piemēram, divas lapas ir ar vienādiem virsrakstiem vai aprakstiem. Šāda kļūda apgrūtina meklētājprogrammas darbu un tā nespēj sniegt gaidīto rezultātu. Vai arī vēl viena kļūda –  trūkst H1 (1. virsraksts). Šis virsraksts palīdz meklētājprogrammai noteikt lapas satura tēmu. Un protams, apraksti. Tie iet roku rokā ar virsrakstu un ne tikai palīdz nonākt tur, kur jūs meklē, bet arī palīdz potenciālajam pircējam saprast īsi un konkrēti par ko ir lapa. Ja arī Jūs vēlaties savai mājas lapai veidot kvalitatīvu SEO un nonākt pie saviem potenciālajiem klientiem ātrāk un efektīvāk – sazinieties ar SEO Eksperts speciālistiem. Mūsu plašo pakalpojumu klāstu atradīsiet mājaslapā –  https://seoeksperts.lv/.